.
کارگروه مشترک مرزی ایران و ارمنستان برگزار شد.
.
کارگروه مشترک مرزی ایران و ارمنستان به ریاست اکبری معاون وزیر و رییس کل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وزارت راه و ترابری و زاکاریان معاون وزیر اقتصاد ارمنستان، روز سه شنبه دوم تیرماه با حضور شیرغلامی، سفیر جمهوری اسلامی ایران، نمایندگان وزارت امور خارجه و نمایندگان وزارت راه و زیرساخت و گمرکات دو کشور در ایروان برگزار شد.
در جریان این دیدار دو طرف در خصوص کاهش عوارض جاده ای، تنظیم نقشه راه همکاری برای رسیدگی به موضوعات حمل و نقل و جاده ای، احداث پل دوم مرزی، افزایش ظرفیت تردد کامیونها در گمرکات دو کشور و توسعه پایانههای مرزی دو کشور گفتگو نمودند.