امروز جمعه  ۱۵ تير ۱۴۰۳

۱۴۰۳/۰۴/۱۲- ۱۳:۲۲

پیام سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان برای دعوت از هموطنان عزیز جهت مشارکت در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران

.

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود بی پایان بر ایرانیان عزیز مقیم و مسافر در ارمنستان

ابتدا مراتب قدردانی و تشکر خود را از حضور پرشور و پرمعنی شما در دور اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در جمهوری ارمنستان اعلام می دارم. حضور پررنگ شما نه تنها نشانه ای از تعهد و تعلق خاطر نسبت به سرنوشت کشور عزیزمان ایران است، بلکه بیانگر وحدت و انسجام ایرانیان در سراسر جهان می‌باشد.

در ادامه این مسیر مهم، با توجه به در پیش بودن دور دوم انتخابات ریاست جمهوری و نظر به اهمیت این رویداد ملی و تاریخی، از تمامی از تمامی‌شما عزیزان دعوت می‌کنم تا با حضوری پرشور و مسئولانه، بار دیگر همبستگی و میهن دوستی خود را به نمایش بگذاریم.

دور دوم انتخابات در روز جمعه مورخ 15 تیر 1403 مطابق با 5 ژوئیه 2024 و در محل های تعیین شده شامل سفارت جمهوری اسلامی ایران و مسجد کبود و همچنین سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در قاپان برگزار خواهد شد. حضور تک تک شما عزیزان در این مرحله همچون گذشته موجب تقویت وفاق ملی و افزایش قدرت کشورمان در منطقه و جهان خواهد شد. منتظر قدوم مبارک شما در روز جمعه 15 تیرماه هستیم.

زنده باد ایران

زنده باد مردم سرزمینم

مهدی سبحانی

سفیر فوق العاده و نماینده تام الاختیار جمهوری اسلامی ایران در جمهوری ارمنستان

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما